Ako rezervovať ?

Našu online rezerváciu sme sa snažili urobiť tak jednoduchú, ako je len možné.

Jednoducho zadajte počet cestujúcich a kliknite na „objednať“ pri vybranom transferi, a vyplňte údaje potrebné k online rezervácii. Nezabudnite skontrolovať údaje a potvrdiť objednávku. Po dokončení objednávky (rezervácie) obdržíte mail, ktorý bude obsahovať údaje ako rezerváciu uhradiť.

Predchádzajúca registrácia nie je nutná.

Online rezerváciu môžete vykonať aj bez registrácie. Systém Vám automaticky vygeneruje po vykonaní prvej objednávky prihlasovacie meno a heslo a zašle Vám ho na Vami uvedenú mailovú adresu. Po prihlásení sa do systému, môžete sledovať stav vybavovania Vašej objednávky. Pokiaľ máte funkčnú mailovú adresu, budú Vám pri každej zmene stavu objednávky chodiť mailové správy s informáciou o vybavení objednávky.

Čo znamená konkrétny stav objednávky v mailovej notifikácii:

Čakám na platbu = objednávka bola skontrolovaná, a čakáme na Vašu platbu.

Spracovávam = objednávka bola skontrolovaná a platba prijatá. eTicket ešte nebol odoslaný.

Vybavené = v deň keď obdržíte mail s týmto stavom objednávky, sme zaznamenali Vašu platbu a bude Vám doručený do mailovej schránky eTicket ktorý po vytlačení slúži ako platný cestovný lístok.